Monday, 9 January 2012

tak keruan


pagi semua !
memulakan hari itu dengan senyuman itu adalah perbuatan yang mulia ,
so.. a big smile for u all   :)
nk bagi nampak gigi pon xgosok lagi . hewhew

err , nk tulis camne ek ? 
oke2 , macam ni la... sebagai budak lepasan spm yang dok kat umah mngadap laptop , tv , makn tido for sure lha rasa boring an plus aku sorang2 plak dok kat umah . so i nid lha some hiburan ckit an .like hangout together , outing ngan member ker haper keh . tapi dsebabkan being the only daugther in this family and anak mak aku kene lha dengar kata mak aku an ? 

nk dpendekkan cerita , aku kene perintah berkurung 24 jam .  err , xdek lha sampai zalim camtu sangat mak aku . kire macam aku takleh nk lepak kat mna2 lha . kedai kopi joe  keh , warung kak melur tu keh , da memang xdek tempat untuk aku ziarah . hewhew . mud sdih da melanda hatiku yang beku ini. HAHA. aku memang kene dok kat uma jek . me, as the only daughter kene lha run errands to my family an ? so aku kene lha basuh pinggan , basuh baaju , jemur kain , n so on lha ..
its a litle bit tiring but im fine with it  (:



oh2 , masa ari tu an , masa aku dok kat umah .. aku belajar memasak taw .. gulai ayam ..pergh ! yummy ! btol.nk try ? bley lha aku bagi kalo just for one bowl tuh. HAHA .ecece .prasan lha plak .macam laku plak gulai ayam aku tu. papepon , aku bngga da bley masak on my own ! untung jugak an dok kat umah ni ! though aku hampir2 nak boikot mama aku pasal dy tak bagi aku kuar umah . ye la, rasa macam tak patut plak. aku lepasan spm , aku da msuk 18 years old , aku asyik dok kat uma jek . so i nid some relaxation an ? or maybe some excitement instead of dok kat umah hadap suasana kampung jek . it a litle bit annoying me !


tapi , walaumacam mana pon , mama aku adalah mak aku . so ,as a mama of course dy nak yang terbaek untuk anak2 dy an ? so ,aku hanya redha dan tamo dah boikot2 mama bagai nih . just accept the condition . kini aku pasrah dengan segalanya


mama , i luv u more than anything !
sory ek ? for being unrespectful child . 
SAYANG MAMA !





No comments:

Post a Comment